سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گلچین مطالب اینترنتی
 
قالب وبلاگ
آخرین مطالب

نجات معجزه‌آسای دختر 6 ساله از میان شعله‌های آتش


 

  • نجات معجزه‌آسای دختر 6 ساله از میان شعله‌های آتش

    ساعت 9:48 صبح امروز سه‌شنبه کودک 6 ساله‌ای که در آتش‌سوزی واحد مسکونی در بزرگراه نواب، خیابان مرتضوی، کوچه سلحشوری گرفتار شده بود، نجات یافت.

    علی جبارزاده معاون منطقه 5 عملیات سازمان آتش نشانی گفت: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه دود و آتش زیادی از طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه دو واحدی خارج می‌شد و شعله‌های آتش در حال سرایت به واحد مجاور و راه پله بود.

    وی در ادامه افزود: آتش نشانان پس از تجهیز خود به دستگاه تنفسی و قطع برق و بستن شیر اصلی گاز این ساختمان پس از باز کردن درب واحد مسکونی پس از جستجو در این منزل 60 متری کودک 6 ساله‌ای را یافته و بلافاصله به بیرون منتقل کردند و به سرعت تحویل عوامل اورژانس دادند.

    معاون منطقه 5 تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت با بکارگیری یک رشته لوله آبدهی به مقابله با این آتش سوزی پرداختند و در مدت زمان کوتاهی آتش را خاموش و از سرایت آن به دیگر نقاط ساختمان جلوگیری کردند.

    وی افزود: پس از مهار آتش، نیروهای عملیات با فن فشار مثبت قوی (دمنده هوا)، دودهای جمع شده در داخل این واحد مسکونی را تخلیه کرده و در پایان پس از ارائه دستورات ایمنی به مدیر ساختمان به ماموریت خود پایان دادند.
    علت این آتش سوزی توسط کارشناسان منطقه در دست بررسی است.

    235212


.: Weblog Themes By Pichak :.