سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گلچین مطالب اینترنتی
 
قالب وبلاگ
آخرین مطالب

درمان قطعی موهای زائد


 

  • درمان قطعی موهای زائد

    888143

    05 مرداد 1398 - 11:06

    3454 

    برترین‌ها: لیزر، پالسی از نور است که با حفظ سلامت بافت‌های اطراف به گرما تبدیل شده و با نفوذ به فولیکول مو، توسط پیگمنت‌های موجود در مو جذب شده و موجب از بین رفتن مو‌ها درون پیاز مو می‎شود. رفع مو‌های زائد روشی دائمی است، زیرا با انجام آن احتمال رویش مجدد مو از بین می‌رود و به پوست آسیب گرمایی نمی‌رسد.

    از بین بردن مو‌های زائد با لیزر

    برای رفع انواع مو‌های زائد می‎توان از تنوع لیزر‌ها و منابع نوری آن‌ها استفاده کرد. لیزر مو‌های زائد منجر به کاهش دائمی و دراز مدت مو‌ها شده و روشی غیر تهاجمی است.

    استفاده از لیزر برای رفع مو‌های زائد بدن و صورت و برای همه افراد با انواع و رنگ‌های مختلف پوست امکان پذیر است.

    پیش از این از روش درمانی لیزر برای رفع مو‌های زائد تنها برای افراد با رنگ پوست روشن استفاده می‎شد، اما با پیشرفت تکنولوژی، امروزه این جراحی برای بیماران با رنگ پوست تیره هم انجام می‌شود و برای آن‌ها امن بوده و خطری ندارد.

    لیزر مو‌های زائد برای بانوان و آقایان

    بهترین دستگاه لیزر مو‌های زائد کدام است؟

    شما به عنوان متقاضی لیزر مو‌های زائد باید حتما در مورد دستگاه و کمپانی سازنده دستگاه تحقیق کنید، زیرا دستگاه‌های تولید کننده طول موج الکساندرایت بسیارند، این دستگاه‌ها از 5-6 هزار تا 150 هزار دلار آمریکا قیمت دارند و قطعا کارایی آن‌ها با هم یکسان نیست. در حال حاضر بهترین دستگاه لیزر مو‌های زائد، دستگاه جنتل مکس پرو ساخت کمپانی کندلا با قیمت 150 هزار دلار آمریکا گران قیمت‌ترین دستگاه لیزر مو‌های زائد در دنیاست. این دستگاه در حال حاضر برای از بین بردن مو‌های زائد در کلینیک تندیس استفاده می‌شود. دستگاه “جنتل مکس پرو” آخرین و پیشرفته‌ترین دستگاه لیزر دنیا برای از بین بردن و لیزر مو‌های زائد است. یکی از مزیت‌های مهم این دستگاه مجهز بودن آن به قویترین و اختصاصی‌ترین کولینگ یا سیستم خنک کننده (اسپری) جهت کاهش حس درد و التهاب و سوزش می‌باشد.

    نکات قبل از لیزر مو‌های زائد

    • حداقل یک ماه قبل از لیزر مو‌های زائد از برنزه کردن پوست با هر روشی خودداری کنید.
    • از 8-6 هفته قبل از لیزر مو‌های زائد پوست ناحیه مورد نظر را وکس و اپیلاسیون نکنید.
    • یک روز قبل از لیزر، ناحیه‌ی موردنظر را شیو (اصلاح) کنید.
    • قبل از مراجعه، پوست باید عاری از هر گونه لوسیون و کرم بوده و تمیز باشد.
    • برای کاهش درد در صورت درخواست مراجعین برای ایجاد اطمینان بیشتر، 45 دقیقه پیش از انجام لیزر، از کرم بی حسی موضعی هم استفاده می‌شود.

      لیزر مو‌های زائد برای بانوان و آقایان

    تعداد جلسات لیزر مو‌های زائد

    تعداد جلسات لیزر، به عوامل متعدد بستگی دارد. میانگین تعداد جلسات لازم برای از بین رفتن مو‌های زائد، بین 4 تا 6 جلسه است.

    موارد منع لیزر مو‌های زائد

    • بارداری
    • مبتلا بودن به بیماری‌های عفونی
    • وجود بیماری‌های پوستی مادرزادی
    • سرطان لوزه یا تیروئید
    • وجود بیماری‌های قلبی-عروقی
    • پوستی که دچار آفتاب‌سوختگی شده است.
    • ابتلا به دیابت
    • مصرف راکوتان

    مزایای لیزر مو‌های زائد

    مزایای لیزر مو‌های زائد، بیشمار است. یکی از این مزایا این است که لیزر مو‌های زائد برخلاف سایر روش‌های از بین بردن مو‌های زائد، موقتی نیست و دردی به همراه ندارد. لیزر مو‌های زائد، با ایجاد ظاهری بهتر، باعث ایجاد حس بهتر در شما و متعاقباً موجب بالا رفتن اعتماد به نفس شما خواهد شد. استفاده از این روش مورد تایید FDA است. این روش در طولانی مدت، باعث صرفه جویی در زمان و هزینه‌هاست. چرا که شما را از سایر روش‌های زمان‌بر از بین بردن مو‌های ناخواسته بی‌نیاز می‌کند. لیزر مو‌های زائد، ظرف مدت زمان اندکی، بیشترین حجم مو‌های زائد را از بین می‌برد. برخلاف سایر روش‌ها، احتمال زخم شدن و تغییر رنگدانه، در هنگام لیزر مو‌های زائد، اندک است. این روش اثربخشی بالایی دارد و بسته به ناحیه‌ی موردنظر به سرعت انجام می‌گیرد و نتیجه‌ی آن در کوتاه‌مدت دیده می‌شود.

    لیزر مو‌های زائد برای بانوان و آقایان

    عوارض لیزر مو‌های زائد

    در واقع می‌توان گفت که لیزر مو‌های زائد، عوارض خاصی ندارد. در برخی موارد، اندکی قرمزی و تورم، در ناحیه‌ی لیزر شده دیده می‌شود. این قرمزی ظرف چند ساعت از بین می‌رود. برای کاهش عوارض پس از لیزر، از قرار گرفتن در معرض آفتاب شدید خودداری شود. همچنین، استفاده از ضد آفتاب بعد از لیزر توصیه می‌شود.

    لیزر مو‌های زائد برای بانوان و آقایان

    جهت مشاهده نمونه‌های بیشتر به صفحه اینستاگرام مراجعه نمایید.

    جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت کلینیک مراجعه نمایید.

    با تماس با ما، از مشاوره‌ی رایگان متخصصان کلینیک، بهره‌مند شوید.

    شهرک غرب:

    فرمانیه:


.: Weblog Themes By Pichak :.