سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گلچین مطالب اینترنتی
 
قالب وبلاگ
آخرین مطالب

برق انداختن کتونی های سفید با این محلول


 

  • برق انداختن کتونی های سفید با این محلول

    برق انداختن کتونی های سفید با این محلول«تابناک باتو» کتونی‌های سفید یکی از اجزای جدا نشدنی شیک پوشی در فصل تابستان هستند. رنگ سفید این کتونی‌ها یکی از مشکلات آن‌ها است. اگر کتونی‌های سفید شما هم کثیف شده به راحتی با دستور زیر آن‌ها را مانند روز اول برق بیاندازید.

     

    برق انداختن کتونی های سفید با این محلول

    بیش‌تر افراد شیک پوش به پوشیدن کفش‌های کتونی علاقه‌ی زیادی دارند، ولی سفید بودن کتونی‌ها یکی از مشکلات این کفش است که در قسمت زیر روش ساده و راحتی را برای برق انداختن و تمیز کردن این کفش‌ها قرار داده ایم.

    سلیقه‌ها در نگهداری کفش و کتانی‌های سفید متفاوت است. بعضی‌ها آن قدر مراقب هستند که حتی هنگام پاشیدن آب از چاله‌های آب هم کفش هایشان را تمیز نگه دارند.

    برق انداختن کتونی های سفید با این محلول

    آموزش برق انداختن کفش کتونی

    اگر شما در زمره این افراد نیستید و در تمیز نگه داشتن کفش‌های سفید مشکل دارید می‌توانید با این روش مشکلتان را حل کنید. وسایل مورد نیاز برای تمیز کردن کتانی‌های سفید: نصف پیمانه سرکه نصف پیمانه جوش شیرین یک عدد بطری یک عدد مسواک

    آموزش تمیز کردن کتونی‌های سفید: ابتدا سرکه و جوش شیرین را داخل بطری مخلوط کنید. این ترکیب هم بی خطر است و هم خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ دارد. با دقت مواد را با مسواک روی کفش بکشید.

    برای پاک کردن دوخت‌های سفید روی کفش از اسفنج یا یک پارچه نرم استفاده کنید. بگذارید مواد به مدت نیم ساعت روی کفش‌ها بماند. سپس زیر شیر آب شسته و بگذارید در هوای آزاد خشک شود.

    برق انداختن کتونی های سفید با این محلول

    به جای خرید نرم کننده‌های آماده، نصف پیمانه جوش شیرین در دور آبکشی به ماشین لباسشویی اضافه کنید تا لباس‌ها نرم‌تر شده، تازه تری دهند.

    زمانی که لباس‌های شما بوی گریس، روغن یا بنزین می‌دهد، آن‌ها را داخل کیسه زباله گذاشته رویشان جوش شیرین بپاشید. در آن را دو روز ببندید تا مانع انتشار و باعث از بین رفتن بو شده، سپس طبق معمول بشویید.

    زمانی که لباس ورزشی سفید شما در اثر انداختن با پیراهن صورتی تازه خریداری شده داخل ماشین لباسشویی رنگ گرفته است، چاره کار خیس کردن آن داخل جوش شیرین، پودر شوینده، نمک و آب است که حکم سفید کننده را خواهد داشت.

    بدونیم


.: Weblog Themes By Pichak :.