سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گلچین مطالب اینترنتی
 
قالب وبلاگ
آخرین مطالب

مجموعه شعری برای بازی‌های کودکان تک فرزند


 

  • مجموعه شعری برای بازی‌های کودکان تک فرزند

    مریم اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره آثار در دست نگارشش گفت: این روزها مشغول نوشتن رمانی برای نوجوانان هستم که البته هنوز در آغاز کار است. پیش از این هم اشعاری درباره بازی‌های کودکانه برای بچه‌های خردسالی که تک‌فرزند هستند و خواهر و برادر و هم‌بازی ندارند در قالب شعر سرودم که در قالب کتابی با عنوان «حالا با چی بازی‌ کنم؟» منتشر خواهد شد.
     
    وی افزود: در این کتاب به بازی‌هایی که کودکان می‌توانند به تنهایی در منزل انجام دهند مانند بازی با لباس‌ها، بازی با لوازم آشپزخانه، بازی با اسباب خانه و ... پرداخته‌ام.
     
    به گفته اسلامی،‌ این کتاب شامل 10 شعر خردسال است که در قالب چهارپاره سروده شده و از سوی انتشارات خراسان منتشر خواهد شد.
     
    وی درباره آثار دیگرش نیز بیان کرد: کتاب دیگری هم با عنوان «مامان و بابای پاستیلی» سروده‌ام و آن را برای چاپ به انتشارات آبرنگ تحویل داده‌ام.
     
    این نویسنده و شاعر حوزه کودک و نوجوان توضیح داد: این کتاب شامل 10 شعر خردسال در قالب شعر نو و چهارپاره است و در هر شعر به موضوعات مختلفی حول محور خانواده که خردسالان بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند مانند دوستی، رفتن به مهد کودک، مامانا و بچه‌ها، آرزوها و ... پرداخته‌ام.
     
    مریم اسلامی متولد 1355 در نیشابور و کارشناس شعر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. او که دانش آموخته زبان و ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی ارشد است برگزیده دو دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر در بخش شعر کودک و نوجوان در سال‌های 1379 و 1391 بوده است. همچنین داوری چندین جشنواره بین‌المللی و ملی شعر را در مدیریت آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری برعهده داشته .


.: Weblog Themes By Pichak :.